Gry Zręcznościowe

4.5/5 2 oceny Dziękujemy za oddanie głosu ;-)
Refleks, odpowiednie wyczucie czasu i dynamika. W ten sposób można najkrócej określić czym dokładnie są gry zręcznościowe graj teraz. Jednakże, w dzisiejszych czasach gry zręcznościowe dla dzieci online jak buble shooter odchodzą do lamusa. Warto wiedzieć co tak naprawdę sprawia, że opisywana dzisiaj kategoria przyciąga setki tysięcy graczy z całego świata. Często wciąga ich na tak wiele godzin rozgrywki. Tylko wtedy będziemy wiedzieć dlaczego gry zręcznościowe online za darmo typu kulki ewoluowały i co teraz możemy oczekiwać od tej kategorii. Gry zręcznościowe to produkcje, które przeważnie wymagają od gracza refleksu, spostrzegawczości i perfekcyjnie opanowanego układu klawiatury / układu kontrolera. W nich zazwyczaj naszym głównym zadaniem jest przejście poziomu poprzez ominięcie każdej przeszkody dlatego są to idealne gry dla chłopców. Czasem też jest potrzebne rozwikłanie szybkiej, aczkolwiek czasami nawet wymagającej zagadki. Bardzo często jednak gry zręcznościowe pozwalają nam na sprawdzenie swojego refleksu w bardzo wymagających odsłonach, gdzie tak naprawdę nie ma miejsca na błąd.

Gry zręcznościowe jakie najlepsze:

  1. Absorbujące naszą uwagę
  2. Pozwalające na zabawę z przyjaciółmi
  3. Z dużą bazą graczy
  4. Bezpłatne dostępne na naszej stronie

Czym się różnią gry zręcznościowe bubble shooter od pozostałych

Typowa gra zręcznościowa oferuje nam dostęp do pewnej puli poziomów. Każdy poziom różni się konfiguracją oraz stopniem trudności. Z każdą kolejną planszą, jaka pojawi się na naszej drodze, przyjdzie nam dostosowywać naszą strategię oraz taktykę do wymagających poziomów. Jeżeli chodzi o gry zręcznościowe bubble shooter, to margines błędu nie jest tak mały jak w przypadku platformówek, a poziom trudności nie rośnie tak drastycznie. Jest to oczywiście spowodowane tym, że w wielu przypadkach są to gry zręcznościowe dla dzieci 8 lat. Oczywiście istnieją ciężkie gry planszowe o charakterystyce zręcznościowej, które to wymagają od użytkownika pełnego skupienia. Jednakże, w wielu przypadkach wystarczy tylko stabilna ręka i wygraną mamy w kieszeni. Telefony są urządzeniami, które coraz częściej oferują nam bardzo interesujące i wyróżniające się na tle konkurencji gry. Jest to głównie spowodowane faktem, że takie gry są o wiele łatwiej dostępne. Dzięki temu więcej osób w nie może grać. Przy zastosowaniu modelu gry free to play, producenci otrzymują mniej więcej stabilny dochód z gry. Dzieje się to przez cały czas, a nie tylko zaraz po premierze produkcji. Gry zręcznościowe na telefon na Androida lub iOS są ciekawe ze względu na nietuzinkowe sterowanie oraz kontrolę, jaką twórcy dla nas przygotowali. Ponadto, w wielu przypadkach są to gry darmowe, a co za tym idzie szerzej dostępne i popularniejsze! czym-się-różnią-gry-zręcznościowe-bubble-shooter-od-pozostałych

Gry zręcznościowe pc za darmo czy warto

Gry zręcznościowe pc za darmo dostępne są na wszystkich platformach jednak najwięcej znajdziemy na smartfonach. Kolejno na komputerach i konsolach. Większość gier zręcznościowych stawia na szybką rozgrywkę. Niektóre posiadają elementy innych gier np. logicznych czy strategicznych a nawet przygodowych. Często gry zręcznościowe dla 4 latka pozbawione są głębszej fabuły, co twórcy nadrabiają szerokim wachlarzem np. map czy trybów gry. Coraz popularniejsze wydają się być fajne gry zręcznościowe online, w których możemy rywalizować z innymi graczami. Element ten sprawia, że gra stawia przed nami coraz to cięższe wyzwania w postaci zaawansowanych graczy. W smartfonach spotykamy się z trybem dla jednego i wielu graczy. Wraz z rozwojem telefonów pojawiają się produkcje, które niejednokrotnie zawstydziłyby wysokobudżetowe projekty znane z konsol czy komputerów osobistych. Znajdziemy tu także gry zręcznościowe dla dzieci od 3 lat. Popularne tytuły to znany nam na konsole Spyro (wkrótce również na komputery) oraz Crash Bandicoot, Mario czy Rayman. gry-zręcznościowe-pc-za-darmo-czy-warto

Darmowe gry zręcznościowe kulki z ostatnich lat

Z pewnością seria Rayman jest tutaj warta uwagi. Producenci przygotowali nam nietuzinkowe postacie, które z pewnością spodobają się każdemu graczowi, szczególnie dzieciom. Warto również zwrócić uwagę na grę Unravel, która to oferuje bardzo ciekawy tryb kooperacyjny. W ostatnich latach popularna stała się również gra The Binding of Isaac. Wyniosła ona gry zręcznościowe kulki bubble na bardzo wysoki poziom. Gra ta zawiera w sobie również elementy logiczne i strategiczne. Większość z powyższych tytułów to nie gry zręcznościowe za darmo do pobrania jednak z pewnością są warte swojej ceny. darmowe-gry-zręcznościowe-kulki-z-ostatnich-lat

Gry zręcznościowe gry online którą wybrać

Jeżeli zależy nam na przetestowaniu gry internetowej o zręcznościowych cechach, to pierwszą rzeczą, jaką polecamy zrobić, to znalezienie darmowej gry, która może nam to zaoferować. Smartfonowe produkcje lub przeglądarkowe są idealnym sposobem na szybką i bezproblemową rozgrywkę. Warto również pamiętać o tym, że jeżeli zdecydujemy się grać teraz w gry zręcznościowe gry online z Internetu, to w dosłownie kilka chwil znajdziemy grupę przyjaciół, z którymi będziemy mogli razem przemierzać niezbadane dotąd krainy i obszary danej gry. Oczywiście przeglądarkowe lub mini gry dostępne na telefony nie są tak zawansowane, jak te przygotowane na platformę PC lub na konsole najnowszej generacji. Wciąż są to jednak bardzo ciekawe oferty, które na szybko pozwolą nam zapoznać się z grami zręcznościowymi online. Nie zapominajmy oczywiście o tym, że istnieją również płatne gry internetowe, o których dużo słychać w ostatnim czasie. Co prawda dostęp do nich kosztuje dosyć dużo. Oferują jednak niezwykle bogatą zawartość, mechanikę na bardzo wysokim poziomie oraz atrakcyjny wygląd. Co ciekawe, gry płatne są również bardzo długo wspierane przez producenta, co oferuje nam pewność, że nawet kilka lat później wciąż będziemy mogli cieszyć się z danego tytułu. gry-zręcznościowe-gry-online-którą-wybrać

Gry zręcznościowe zalety:

  • Pomagają ćwiczyć koncentrację
  • Zwiększają szybkość czasu refleksji
  • Pomagają trenować nasz wzrok
  • Nie wymagają dużo czasu

Gry zręcznościowe android pl przykłady

Rayman Origins jest dobrym przykładem z gatunku gry zręcznościowe android pl. Tytuł przenosi nas do tak zwanego Rozdroża Marzeń, która jest baśniowym światem stworzonym przez Polonusa. Kraina ta jest zamieszkiwana przez dobre postacie tak jak i przez te złe, zwane Mroklumami. My natomiast wcielamy się w postać tytułowego Raymana i razem z jego przyjaciółmi robimy wszystko co w naszej mocy, aby pokonać złowrogie stworki. Żeby to zrobić, musimy omijać przeszkody, wspinać się po platformach, a później z nich skakać na tyle umiejętnie, aby nie trafić w przepaść. Tytuł pozwala nam zarówno grać w pojedynkę jak i współpracować z innymi graczami. Co więcej, rankingi pod koniec każdego poziomu wprowadzają pewien element rywalizacji. Warto również przytoczyć Unravel Two, który także jest grą zręcznościową. Naszym zadanie jest kierować pewną maskotką, która została wykonana z czerwonej i grubej włóczki. W ciągu gry musimy przemierzać różnorakie lokacje, które do złudzenia przypominają miejsca krajów skandynawskich. Dzieje się tak dlatego, iż deweloperzy zadbali o to, aby gra była nad wyraz realistyczna. Warto dodać, iż musimy użyć logicznego myślenia, aby umiejętnie omijać przeszkody lub je przesuwać. Co więcej, nasza postać może użyć kawała włóczki, aby wspiąć się na platformę lub z niej bezpiecznie zejść. Tytuł proponuje nam rozgrywkę zarówno w trybie dla pojedynczych graczy jak i w trybie multiplayer. gry-zręcznościowe-android-pl-przykłady

Pozostałe gry o których warto wspomnieć

Little Nightmares także należy do gier zręcznościowych z elementami gry platformowej. W tytule wcielamy się w postać pewnej dziewczynki, która nagle trafiła w ręce tajemniczych potworów i została uwięziona w ta zwanej Paszczy. Naszym głównym celem jest uciec z naszego więzienia. Aby tego dokonać, musimy pokonywać liczne przeszkody, omijać niebezpieczeństwa oraz rozwiązywać szereg zagadek czekających na nas na każdym poziomie. Musimy się więc wykazać naszymi umiejętnościami logicznego myślenia oraz zręcznością. Co więcej, na naszej drodze czyhają także potworki, takie jak przerażający kucharz. W tym wypadku, nasza postać, nieposiadająca żadnej specjalnej broni, musi zachowywać się wyjątkowo cicho, aby przejść niepostrzeżenie za plecami wroga.

World of Warships

Marzyłeś kiedyś, aby zasiąść za sterami okrętu? Wejdź do świata World of Warships pobierz za darmo i wciel się w przywódce marynarki który toczy bitwy na morzu z innymi graczami w realiach drugiej wojny światowej.

Akcja Statki Strzelanki Wojenne Wojna na morzu

World of Tanks

World of Tanks pobierz za darmo to najpopularniejsza gra o czołgach z gatunku gier MMO. Zasiądź za sterami opancerzonego pojazdu i baw się długimi godzinami dzięki grze studia Wargaming.

Akcja Czołgi Królestwo Strzelanki Wojenne

Władca Smoków

Zbuduj swoje własne imperium w Władca Smoków gra online. Omawiana produkcja jest grą fantasy w której gracz może rozwijać swoje miasto, rekrutować jednostki i wytwarzać własne przedmioty.

MMORPG Przeglądarkowe Przygodowe Smoki

WarTank

Rozwijaj swój własny czołg w grze WarTank pl. Prosta grafika oraz dostęp do gry w przeglądarce sprawia, że nie musisz być posiadaczem najdroższego sprzętu, aby w pełni cieszyć się z tego co gra oferuje.

Czołgi Królestwo Przeglądarkowe Strzelanki Wojenne

Warframe

Wejdź do futurystycznego świata gry WarFrame pl i wciel się w skórę starożytnych istot Tenno walczących z przeciwną frakcją która marzy o tym, aby zdominować cały układ słoneczny.

Akcja Kooperacja SCI-FI Strzelanki

War Thunder

War thunder pobierz za darmo i poznaj drugą wojnę światową z perspektywy pilota. Weź udział w bitwach pomiędzy samolotami i czołgami rozgrywanych w tym samym czasie na jednym polu bitwy.

Akcja MMORPG Samoloty Strzelanki Wojenne

Star Stable

Star Stable online konie to najlepsza gra dla dziewczyn o koniach. Wejdź do świata Jorvik i bierz udział w dziesiątkach wyzwań oraz questów które tam na ciebie czekają!

Bajkowe Dla Dzieci Dla Dziewczyn Fantastyka Konie

Soul Calibur

Soul Calibur 6 pc to genialne połączenie gry przygodowej z klasycznymi bijatykami. Wybierz swoją ulubioną klasę postaci z czasów historycznych i zniszcz przeciwników którzy staną ci na drodze.

Fantastyka Magia Przygodowe RPG

SAO's Legend

SAO's Legend online to gra rozgrywająca się w realiach uniwersum Sword Art Online czyli jednego z najlepszych japońskich seriali animowanych. Podejmij wyzwanie i dołącz do tysięcy graczy którzy zdecydowali się na rozpoczęcie swojej przygody w pełnym zagadek świecie gry.

Magia MMORPG Przygodowe

Realm of Warriors

Realm of Warriors jest unikalnym połączeniem gry mmorpg z fascynującą fabułą oraz turowym systemem walki. Przenieś się w świat starożytnych Chin i przeżyj przygodę swojego życia. Gra mimo dobrej grafiki dzieje się w przeglądarce co sprawia, że nawet gracze ze słabszym sprzętem mogą cieszyć się pełnią rozgrywki.

Fantastyka Historia MMORPG Przeglądarkowe

One Piece 2 Pirate King

Jesteś fanem serialu anime o nazwie One Piece? W takim razie gra One Piece 2 Pirate King game jest stworzona w sam raz dla ciebie! Zmierz się z niezliczoną ilością przeciwników w klimatycznej grze mmorpg inspirowanej mangą o tym samym tytule.

MMORPG Piraci Przeglądarkowe Przygodowe Statki

Lineage 2

Lineage 2 polska to jedna z najpopularniejszych gier MMORPG na rynku. Zyskała ona status gry kultowej oraz zdobyła uznanie graczy na całym świecie. Wejdź do świata gry i przekonaj się sam skąd bierze się jej nieprawdopodobna popularność.

Magia MMORPG Questy RPG

League of Angels 3

League of Angels 3 pl to nowsza wersja popularnej drugiej części gry. Wciel się w rolę anioła by zmierzyć się z demonami w wyjątkowej grze MMORPG od studia GRarcade.

Magia MMORPG Questy RPG

Heavy Metal Machines

Heavy Metal Machines gra jest to jedną z niewielu gier MOBA które utrzymały się na rynku po sukcesie najpopularniejszej gry tego typu jaką jest League Of Legends. Zmierz się z innymi graczami w trybie walki 4 v 4 w katastroficznej scenerii już dziś.

Akcja Free to play MOBA Strzelanki

Cuisine Royale

Gry typu Battle Royale bez wątpienia są na fali i ciesza się wciąż rosnącą popularnością dzięki czemu Cuisine Royale gra jako reprezentant tego typu produkcji zyskała serca wielu graczy. Bierz udział w starciach i walcz o przetrwanie na bajkowym polu bitwy.

Akcja Battle Royale FPP Strzelanki Wojenne

CrossOut

Zaprojektuj swój własny pojazd bojowy i stań oko w oko ze swoimi przeciwnikami w wojennej grze CrossOut pl. Zacznij swoją przygodę od słabego pojazdu, aby wraz z biegiem czasu rozwijać go do jak najlepszego stanu.

Akcja MMORPG Post-apo Strzelanki Wojenne

Bleach Online

Każdy fan mangi i anime z serii bleach musi zanurzyć się w świat gry bleach online pl. Wciel się w swoją ulubioną postać by móc przemierzać otwarty świat gry i brać udział w walkach turowych z innymi graczami.

Magia MMORPG Przeglądarkowe Walka

Fortnite

Battle Royal bijące rekordy popularności, to właśnie Fortnite!

Akcja Battle Royale Bitwa Bohater Free to play MMORPG Survival